.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع 15 ميليون تومان نان رايگان در مازندران

سخنگوي ستاد بحران استان مازندران گفت: با هماهنگي غله استان، 15 ميليون تومان نان مجاني كه از استان‌هاي معين وارد شده بود در شهر‌هاي مازندران توزيع شد.
به گزارش شمال نیوز ، بهزاد پورمحمد افزود: نان وارداتي از استان‌هاي همسايه در شهرهاي گلوگاه، بهشهر، نكا، ساري، قائمشهر و شيرگاه توزيع شده است.
وي از اتصال گاز 80 درصد از مشتركان گاز در مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: تلاش مي شود با توجه به پيگيري‌هاي شخص رئيس جمهوري و وزير نفت ظرف 24 ساعت آينده وضعيت گاز رساني در مازندران عادي شود. پ
ورمحمد بيان كرد: از شب گذشته با افزايش فشار گاز از مناطق غربي مازندران عليرغم ساعت پيك مصرف با افت فشار گاز روبرو نبوديم.
مدير بحران استان مازندران تاكيد كرد: در صوت ادامه اين روند فشار گاز در استان مازندران به ويژه در شهر هاي مركزي روند ثابت و صعودي خواهد داشت.
وي ميزان ورودي فشار گاز در رامسر را 680 psi عنوان كرد و گفت: تا اندازه ايده‌آل كه 700 psi است، فاصله چنداني نداريم.
پورمحمد درباره گاز ادارات دولتي نيز اضافه كرد: تا حل كامل مشكلات مشتركان گاز خانگي، گاز ادارات دولتي قطع و با متخلفان در اين زمينه برخورد مي‌شود.
سخنگوي ستاد بحران استان مازندران در پايان با تشكر از توجه هيات دولت و مسئولان استاني در اين زمينه از حل كامل مشكلات كمبود وسايل گرمايشي در استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.865 seconds.